Betald shoppingrunda

Jobbade med Alice som jag är personlig assistent för idag. Vi åkte in till stan för att hennes mamma skulle köpa nya kläder och självklart råkade jag också hitta lite fina grejer. Köpte inte allt som jag gillade men en gul tröja på barnavdelningen på HM fick följa med hem, tänk er den på när man är riiiktigt solbränd:). (Haha det finns ju hur fina grejer på barnavdelningar som helst ju.)

Det är nog inte alla som får betalt för att gå och shoppa...

image38

Måste dom fota den så ful och skrynklig? :)

Den kostade bara 49 kr. Asbilligt ju.


Kommentarer
Postat av: Sassa

jätte söt... e du också så tunn och liten att du kan köpa saker på barnavdelningar? =) checka gärna min blogg =) ha de bra!

2008-04-08 @ 15:07:22
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min magnifika blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0